Sunday, April 25, 2021

Ulangtahun Kelahiran yang ke -33






Alhamdulillah, syukur kepada Allah, tuhan yang tiada selain Dia.

Solawat dan salam kepada junjungan besar kita, Nabi Muhammad Rasulullah.

Telah genap umur saya 33 tahun hidup di muka bumi yang rata ini (flat earth).

Semoga kita terus hidup di dalam aqidah ahlussunnah waljamaah dan mati di di atas aqidah ini juga.

Allah itu tidak berjirim, tidak berjisim, tidak bertempat, tidak hulul, tidak berittihad, tidak berhad.

Bersalahan Allah itu dengan segala perkara yang baharu.


semoga saya, isteri-isteri dan seluruh zuriat saya mengagungkan Rasullullah berserta keturunannya dari hari mula hingga hari kebangkitan.

Muliakan lah Rasulullah dan anak cucu cicitnya.

Limpahkanlah rahmat, nikmat dan berkat kepada zuriat rasulullah sebagaimana apa yang aku idamkan terhadap diriku sendiri.

Kumpulkanlah aku dan keluarga ku bersama baginda di hari abadi nanti.

amiin.


 

No comments: